Thuis - Reisverslag uit Kanaleneiland, Nederland van Hans Esther - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Kanaleneiland, Nederland van Hans Esther - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Hans

08 Maart 2014 | Nederland, Kanaleneiland

Woensdagavond zijn we rond half acht bij ons laatste hotel aangekomen in Bangkok, een hotelletje middenin het shoppingcentrum van Bangkok. Dit was later dan verwacht maar onze boot had vertraging en onze buschauffeur was zo 'vriendelijk' om een Thaise passagier ergens in Bangkok af te zetten en vond het niet zo belangrijk dat de andere passagiers daardoor veel later bij de Skytrain waren, daar waren we dus niet zo blij mee. Het hotel was prima met het lekkerste bed en de beste douche van alle vijftien (!) overnachtingsplaatsen tijdens onze reis.
De volgende dag heb ik eerst een manicure en pedicure laten doen en daarna hebben we lekker geshopt bij de MBK, een groot winkelcentrum met allemaal goedkope en imitatie spullen. Uiteindelijk hebben we er een kleine reistas bij gekocht en liep Hans als heel veel andere toeristen met een tas op wieltjes door de MBK. Achteraf maar goed dat we hier toch maar een dagje zijn, want shop till you drop is hier echt uitgevonden en we hadden nog wel even door kunnen gaan.
Tijdens het shoppen kwamen we ook nog een collega tegen, heel toevallig in zo'n grote stad.
Aan het eind van de middag nog onze laatste voetmassage gekregen, oh wat zal ik dat missen, voor 6 euro een heel uur gemasseerd worden. De hotelkamer hadden we gehouden dus 's avonds nog heerlijk kunnen douchen en relaxen. Om half elf werden we opgehaald door de taxi en moesten we toch afscheid nemen van het altijd gave Bangkok. Op het vliegveld bleek dat we een uurtje vertraging hadden dus om 3:20 uur gingen we pas de lucht in. In Abu Dhabi werd de vertraging nog een tikkeltje erger. Het was chaos op het vliegveld omdat ze er last hadden gehad van mist en van problemen met de verlichting. Sommige mensen wachtten al meer dan 12 uur op hun vlucht. Uiteindelijk hadden wij een kleine vier uur vertraging en zijn we om half zes geland gisteren. Onze vriend Lars stond ons al op te wachten, heerlijk als je meer dan 24 uur onder weg bent geweest
Nu heerlijk in ons eigen bed het klokje rond geslapen. Het was echt een prachtige en bijzondere reis maar het is natuurlijk ook fijn om weer thuis te zijn. Leuk dat jullie de verslagen steeds gelezen hebben, volgens de site is ons dagboek al 1200 keer bekeken. Bedankt voor jullie reacties en tot snel!

• 08 Maart 2014 - 10:15

Linda:

Mooi en leuk verslag weer. Heerlijk en fijn dat jullie weer thuis zijn en nog lekkerder dat je eigen bedje weer goed slaapt. Welkom in dit vertrouwde kikkerlandje. En nu maar lekker na genieten van de mooie en vele prachtige belevenissen. xxx

• 08 Maart 2014 - 10:18

Wilma:

Shoppen heerlijk he?Denk dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad!Op naar het gewone leven en dat is ook heerlijk!Weer een ervaring rijker kunnen jullie weer met veel plezier op terugkijken. Bedankt voor de reisverslagen waren echt tof heb er van genoten!!Liefs Wilma

• 09 Maart 2014 - 19:43

Tet En Henk:

Fijn dat jullie weer thuis zijn en zo'n mooie reis gehad hebben.
    Enwij hebben het steeds gevolgd vanuit onze stoel. Heel erg bedankt dat we jullie zo konden volgen.
    We zullen jullie reisverslagen missen.