Ao Nang, even een luxe gevoel :-) - Reisverslag uit Ban Thung, Thailand van Hans Esther - WaarBenJij.nu Ao Nang, even een luxe gevoel :-) - Reisverslag uit Ban Thung, Thailand van Hans Esther - WaarBenJij.nu

Ao Nang, even een luxe gevoel :-)

Blijf op de hoogte en volg Hans

04 Februari 2014 | Thailand, Ban Thung

Onze laatste dag op Koh Lanta was weer erg relaxt. Beetje rondgetoerd met de scooter en 's middags lekker op het strand gelegen. Ook nog een massage gehad op het strand. Een massage is natuurlijk altijd lekker maar met de zee op de achtergrond helemaal. Daarna alvast de koffer een beetje ingepakt en daarna weer heerlijk gegeten bij Kwan's Cookery. De inktvis was me aangeraden daar en die was ook echt heerlijk. Alleen een beetje veel maar heerlijk mals en lekker van smaak. Hans had heerlijke kip cashew geserveerd in een ananas (zie foto).
Daarna nog even koffie gedronken bij Pinky en Hans nog even facetimen met Kim. Leuk hoor dat dat nu kan. Ik heb het zondag ook even geprobeerd met mijn ookfamilie maar de WiFi was niet zo goed dus dat gaan we nog een keer doen.

De volgende ochtend rustig aan gedaan want we werden pas om half een opgehaald dus lekker ontbeten en aan Pinky gevraagd wat de Thaise cijfers waren voor vier belangrijke data. Misschien voor een nieuwe tattoo. En na beloofd te hebben om terug te komen zijn we vertrokken naar de pier. Weer een gestructureerde chaos daar. De boot was weer lekker vol maar we hadden een mooi plekje kunnen bemachtigen op de punt voor een mooie tocht naar Ao Nang. Bijna in Ao Nang aangekomen moesten we midden op zee overstappen op een andere boot. Heel gek want alle mensen (en bagage!) van de ene boot moest naar de andere boot en vice versa...don't ask, just go with the flow. Aangekomen in Ao Nang in de songthaew (een soort pick-up) naar ons hotel...wauw! De recensies kloppen helemaal, splinternieuw, design en echt gaaf! Ik had een foutje gemaakt bij de boeking maar gelukkig konden we nu toch een nachtje bijboeken. Aangezien het ons duurste hotel van de vakantie is, hebben we 's avonds ook maar in stijl gegeten met een flesje wijn en voor mij kreeft...mmm. Gisteren heerlijk op het strand gelegen en gelachen om een stel Scandinaviers die met het uur meer dronken werden. En weer aapjes gezien! Ik ontdekte ze tijdens mijn strandwandeling, ze lopen daar gewoon op het strand, echt heel leuk weer. En vandaag al weer de laatste dag hier. Vanochtend met een longtailboat naar Railay gegaan. Echt een prachtig strand tussen de hoge rotsen. Aangezien we gisteren toch. O wel flink verkleurd zijn, hebben we de hele dag onder een grote boom gelegen. Nu zitten we heerlijk op ons balkon met een glaasje wijn. Morgen naar Bangkok! Een hotelletje geboekt bij Khao San Road, altijd leuk.

• 04 Februari 2014 - 13:14

Kim:

Weer heel leuk geschreven Es! Zo blijf ik via app en de verslagen echt helemaal op de hoogte, ik geniet ervan om het te lezen, super! En ik kom ook nog voor in het verslag, lief!
    Ben benieuwd wat jullie verder nog allemaal gaan beleven, vind het echt geweldig voor jullie dat jullie het zo ontzettend leuk hebben en alles zo mooi en gaaf is!
    Heel veel plezier in Bangkok en geniet heerlijk verder!!=)
    Liefs!

• 04 Februari 2014 - 13:15

Kim:

En.. Hele leuke foto's! Vooral die van jullie samen!=)

• 04 Februari 2014 - 13:58

Grietje:

Leuk verslag weer! En mooie foto's. Heerlijk hoor zo' vakantie! Doen jullie voorzichtig in Bangkok ? Liefs ...

• 04 Februari 2014 - 14:10

Heit En Mem:

Fijn dat we weer een prachtig verhaal van jullie hebben gekregen,zo blijven helemaal op de hoogte van jullie belevenissen daar in thailand .voorzichtig daar in bankongh maar dat weten jullie zelf ook wel.
    maar dat moet van mem.Straks gaan we naar drachten voor een feestje,omdat Eric zijn ouders 60 jaar getrouwd zijn.Het is hier deze dagen zonnig maar iets frisser dan bij jullie.Liefs en tot dan. Heit en Mem

• 04 Februari 2014 - 17:51

Silvya En Maurice:

Alweer zo'n leuke update! Leuk om even te lezen na een dag tussen de pubers! Mooie kiekjes! Kunnen we een beetje meegenieten! Fijn dat alles zo 'smoothjes' gaat, ondanks de Thaise georganiseerde chaos! :-) Ik wens jullie net als Kim, jullie Heit, Mem en Grietje veel plezier in Bangkok! Geniet volop! En wij kijken uiteraard weer uit naar het vervolg! Dikke tút!

• 04 Februari 2014 - 19:22

Tet En Henk:

We zien er elke keer naar uit ,om iets van jullie reis mee te beleven door de verhalen die we lezen.
    Zo genieten wij mee met jullie.groetjes vanuit friesland

• 04 Februari 2014 - 22:35

Rinnie:

Bijna niks aan toe te voegen want alles watik wil zeggen staat er al;-)
    Geniet maar lekker want hier gaat het herfst worden volgens PP....
    Leuke fotos en het eten ziet er heerlijk uit!! Dikke tuut♡♥