Eerste dag - Reisverslag uit Ban Talat Yai, Thailand van Hans Esther - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Ban Talat Yai, Thailand van Hans Esther - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Hans

27 Januari 2014 | Thailand, Ban Talat Yai

We zijn er! Prima reis met Etihad naar Abu Dabi, echt een goede maatschappij met net een beetje extra. Overstap ging ook prima, even zoeken en vragen want we hadden niet zoveel tijd. Tweede deel van de reis werd verzorgd door Air Berlin, echt een stuk minder. In Phuket ging alles voorspoedig, onze tas was er snel en daarna een taxi genomen. Gelukkig kennen we de prijzen hier een beetje en hebben we ons niet een poot uit laten draaien door de eerste taxichauffeur die ons aansprak. Het hotel is prima, vrij nieuw, prima kamer en en een goed ontbijt. Volgens de azijnpissers op de recensiesites was t ontbijt slecht maar als je een lekker gebakken eitje krijgt met goed gebakken bacon en toast moet je volgens ons niet zeuren. Vandaag Phuket een beetje verkend en daarna met een tuktuk naar de pier om een bootticket te kopen voor morgen. We gaan naar Koh Lanta maar gaan via Koh Pi Pi dan hebben we dat ook meteen gezien. Daarna hebben we ons af laten zetten in Gipsy Village, dat viel een beetje tegen maar we hebben wel lekker geluncht aan de zee. Nu net terug van een heerlijke voetmassage, een uur lang ontspanning voor 7 Euro, echt heerlijk. Straks nog even de stad in om lekker te eten en dan morgen naar Koh Lanta. Heerlijk een paar dagen relaxen aan het strand!

• 27 Januari 2014 - 11:49

Pim & Linda:

Dat klinkt als een goed uitgekiende vakantie. Veel plezier en wij kijken uit naar het volgende verslag xx

• 27 Januari 2014 - 16:16

Anne:

AAAAH wat klinkt dat goed.

• 27 Januari 2014 - 19:10

Caroline:

Dat ziet er dus echt vervelend uit ;-) echte vakantie kiekjes, geniet er lekker van!

• 27 Januari 2014 - 19:49

Kim:

Heeeerlijk!!=)
    Superleuk om het eerste verslag al te lezen! En hartstikke leuk met foto's erbij!!=)
    Heerlijk genieten in Koh Lanta, superfijne relaxte stranddagen!
    Kus! xxx

• 28 Januari 2014 - 09:09

Martijn Jansen:

Ow Ow Ow.. wat hebben jullie het toch slecht daar :-)
    Geniet ervan !!!

• 28 Januari 2014 - 09:39

Rinnie:

Nou dat ziet er nu al goed uit...jaloers ;-)......
    Have fun!!!